TVP stawia na outsourcing medialny

GDG DevFest Poland

W wydaniu gazety Puls Biznesu z dnia 16.05.2013 roku można się dowiedzieć co nieco o innowacji na jaką stawia Telewizja Polska. Publiczny nadawca odkrył, że może zaoszczędzić 18 mln złotych i stawia na outsourcing systemowy. Według wypowiedzi Pani Ewy Ger – dyrektora zarządzania zasobami ludzkimi w TVP – przeniesie swoich pracowników do firmy zewnętrznej.

Najwyraźniej więc coraz popularniejsza metoda generowania kosztów dla firmy jaką jest outsourcing, wkracza w świat medialny. Warto wspomnieć, że outsourcing już z powodzeniem działa w sektorach IT, księgowości czy HR.

Przy okazji tej informacji jaką opublikował Puls Biznesu chętnie przypominamy, że Grupa Inspire jako jedna z pierwszych firm zaserwowała na Polskim rynku outsourcing medialny. Dysponujemy gronem doświadczonych współpracowników z różnym doświadczeniem telewizyjnym. Szczegóły znajdziecie na stronie firmowej: http://grupainspire.pl/produkcja-telewizyjna-outsourcing-medialny/

Zapraszamy do współpracy! Stawiajcie na outsourcing, redukujcie koszta, ulepszajcie jakość w firmie!

 

Komentarze

comments