Wideo w Internecie – nowsza, lepsza i mniej kosztowna promocja eventu.

Coraz częściej organizując konferencję, kongres czy prezentację np. z otwarcia naszego salonu firmowego zastanawiamy się nad tym jak przyciągnąć jeszcze więcej gości na jego kolejne edycje. Standardowym rozwiązaniem w promocji eventu jest dziś rozdawanie ulotek, wykupowanie drogich reklam w tradycyjnej telewizji lub wydawanie pieniędzy na reklamę w gazecie branżowej. Jednak czy w dobie rozwoju video w Internecie nie warto sięgnąć po coś lepszego i tańszego?

Możecie nagrać wydarzenie w całości i zamiast broszur rozdawać film załadowany na pendrive lub CD. Czemu jednak nie skorzystać z narzędzia, które cieszy się wielką popularnością za granicami Polski? Nagrywając np. 10 min reportaż z konferencji, kongresu czy prezentacji np. z otwarcia Waszego salonu firmowego można skutecznie przyciągnąć nowych klientów. Taki film odpowiednio zmontowany z dobraną dobrze oprawą muzyczną i przepleciony wywiadami to świetna reklama! Całość wrzucamy potem na portal YouTube i już za darmo nasz film promocyjny dociera do każdego na całym świecie!

Wideo w Internecie to rewelacyjne rozwiązanie o którym przekonały się już znane marki na całym naszym globie:

Space Lab – „YouTube, Lenovo i Space Adventures prowadzą konkurs dla nastolatków w wieku 14-18 lat. Polega on na zaprojektowaniu eksperymentu naukowego, który zostanie wykonany przez astronautów NASA 400 kilometrów nad Ziemią na pokładzie Międzynarodowej Stacji Kosmicznej i pokazany na żywo w YouTube całemu światu późnym latem 2012 roku.” (źródło: youtube.com)

Program Good Morning America  – „Twórcy programu Good Morning America jesienią 2009 r. użyli funkcji YouTube Direct do zgromadzenia filmów poświęconych Dniu Dziękczynienia. Prowadzący program Good Morning America zachęcali widzów, aby za pośrednictwem YouTube przesyłali nagrane przez siebie podziękowania do witryny abcnews.com. Najciekawsze klipy zostały zmontowane i zaprezentowane w programie GMA nadawanym w Dniu Dziękczynienia.” (źródło: youtube.com)

Wywiad z prezydentem Obamą  – „Bret Baier, dziennikarz stacji Fox News, za pomocą usługi Moderator Google zebrał pytania odbiorców, które następnie zadał prezydentowi Barackowi Obamie podczas wywiadu na wyłączność. W czasie krótszym niż 24 godziny widzowie oddali ponad 100 000 głosów na prawie 5000 pytań.” (źródło: youtube.com)

Co wy na to? Może czas postawić więcej na Wideo PR w sieci? Jeśli was to zainteresowało zapraszamy po więcej informacji na http://grupainspire.pl/reportaze-z-konferencji/

Komentarze

comments